Zinaboy Geplaatst 18 december 2025 Share Geplaatst 18 december 2025 Hallo als ik op de site kijk van Softtrack vind ik deze versie terug, Er zou een nieuw versie zijn Bij het opstarten van het programma krijg ik telkens twee vragen 1ste vraag om te registreren maar dat lukt mij niet en dan 2de vraag is dat er een nieuwere versie is wat moet ik doen om te registreren, ik heb geen handmatige key en geen nieuwe versie Wie kan me helpen Dank bij voorbaat Zinaboy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 18 december 2025 Share Geplaatst 18 december 2025 @Zinaboy ik ga er voor je naar kijken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 18 december 2025 Share Geplaatst 18 december 2025 @Zinaboy jij hebt niet eens op de site gekeken. 🥴 https://softtrack.live/uafree-software/29064-winzip-pro-29016416-x64.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zinaboy Geplaatst 18 december 2025 Auteur Share Geplaatst 18 december 2025 Hallo Speed Up de Master deze link heb ik wel gevonden op de site van Softtrack, deze versie laat zich niet registreren maar er zou een nieuwere versie zijn Sorry hoor voor het misverstand maar deze heb ik reeds meerdere malen gedownload maar zoals ik al vermeld heb krijg ik deze versie niet gerigistreerd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 18 december 2025 Share Geplaatst 18 december 2025 Even een PM naar de originele Poster sturen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 18 december 2025 Share Geplaatst 18 december 2025 @Zinaboy ik heb hem ook getest, loopt perfect en is geactiveerd. Jij heb op de achtergrond een virusscanner of de windows firewall en of een malware scanner lopen die de activatie tegen houd. Zie filmpje. Test Winzip Pro.mp4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zinaboy Geplaatst 18 december 2025 Auteur Share Geplaatst 18 december 2025 Hallo Speedup The Master heel veel dank voor deze uitgebreide uitleg, dit is gewoon Super👍👍👍 Alvast een dikke merci 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack