Paolo Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Eergisteren kwam ik toevallig achter de UA Softwareclub waarna ik gelijk al zoveel zag en las dat ik het niet kon weerstaan VIP te worden. Een 25 jaar geleden ook vrij fanatiek in dit wereldje gezeten waarbij ook heel wat cd'tjes over de toonbank gingen om e.e.a. draaiende te houden tot ik in 1999 een van de eerste dvd-branders aanschafte en de software en games op 1 dvd paste i.p.v. bijv. 10 cd'tjes. Helaas heb ik er weinig plezier van gehad want toen ik -s'morgens vroeg een broodje aan het smeren was voor mijn schoolgaande dochter stopte er naast een politieauto ook een andere auto pal voor de oprit. Het zal toch niet....... ? En jawel, de politie als mede st. Brein stond op de stoep. De vette pc met nieuwe brander , volle spindels en diverse mappen met enkele honderden cd's en dvd's werden in beslag genomen. Terwijl mijn vrouw de mannen nog aan het naroepen was 'Ga toch eens echte criminelen oppakken' of in die strekking werd ik achterin de politieauto gepropt en afgevoerd naar het politiebureau. Een lang verhaal kort, na een half jaar een boeten van fl 500,00 en na een jaar kon ik ergens in het land de pc weer ophalen waar ze overigens niets mee hadden gedaan. De site die we hadden ging uiteraard gelijk plat en daarna maar (bijna) niets meer voor anderen gebrand al zat de ondertussen haast verouderde dvd-brander er nog in. Natuurlijk trekt het nog steeds om oa unattended een te maken maar daar ben ik nu te oud voor en heb nu jullie hulp nodig. Heerlijk UA Softtrack gevonden te hebben ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Welkom @Paolo Je bent nooit te oud om Ua's te maken , Als je er belang bij hebt natuurlijk. Dan kan je het hier altijd vragen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Paolo Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari Zeker waar dat je nooit te oud bent maar ben er, buiten het gebruik dan, compleet uit en heb ondertussen een leuke andere hobby maar wellicht ...... Altijd goed om m'n kop te gebruiken natuurlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack