renee_922 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Gister rond 20:00 VIP gekocht voor een maand, nog steeds niet mogelijk om VIP downloads te bekijken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Opgelost. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
renee_922 Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Top! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Noncla Geplaatst dinsdag om 19:49 Share Geplaatst dinsdag om 19:49 Gisteren rond 12 uur VIP gekocht voor 1 maand. Gemaild of dit geactiveerd kan worden maar tot op heden helaas niets gehoord.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst dinsdag om 20:27 Share Geplaatst dinsdag om 20:27 36 minuten geleden, Noncla zei: Gisteren rond 12 uur VIP gekocht voor 1 maand. Gemaild of dit geactiveerd kan worden maar tot op heden helaas niets gehoord.... Hoe en waar en waarheen gemaild? het kan alleen via de Softtrack.live naar de Admin Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Noncla Geplaatst dinsdag om 21:40 Share Geplaatst dinsdag om 21:40 Correct en dat heb ik ook gedaan, maar ik krijg geen reactie... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst woensdag om 09:41 Share Geplaatst woensdag om 09:41 Wordt aan gewerkt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Noncla Geplaatst woensdag om 13:03 Share Geplaatst woensdag om 13:03 Bedankt het werkt!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jdevrie Geplaatst woensdag om 15:36 Share Geplaatst woensdag om 15:36 Ik heb precies hetzelfde met mijn VIP status voor een jaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack