Ga naar inhoud

UItsluiting instellen Eset Smart Security .

Aanbevolen Berichten

Goedemorgen,  downloaden van een programma gaat goed. Firewall uit ( 10 min) en ook instal als admin gaat dan ook goed.  Duimpje en goed geinstalleerd maar dan moet je in Eset bij geavanceerde instellingen de plaats en ..... uitsluiten van detectie . 

Ik werk met W10 64 bits versie .

Daar gaat het denk ik bij mij fout.  Ik heb dan UA software en na paar keer gebruik werkt het niet meer. Al vele versies geprobeerd , Gaat in dot geval om 

https://softtrack.live/uafree-software/26100-dxo-pureraw-48054-build-33-x64.html )

Kan ik wat goede instructies krijgen hoe ik dat dan instel in Eset Smart Sec. Wie kan helpen...

Zie de bijgaande knipsels.

Hoe krijg ik de knipsels-screenshots in dit bericht via URL ?   

Maar wellicht is het al duidelijk. 

Gerard ( Fotofriek) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerard @Fotofriek kijk hier eens naar

Om mappen uit te sluiten van scans met ESET, ga je naar de Geavanceerde instellingen (F5), navigeer je naar Detectie-engine (of Scannen) > Uitsluitingen en voeg je de specifieke mappen toe onder Prestatie-uitsluitingen, wat de real-time en handmatige scans versnelt en conflicten met bijvoorbeeld games of backup-software voorkomt. Wees voorzichtig met uitsluiten, omdat dit de beveiliging kan verminderen, en sluit alleen noodzakelijke mappen uit. 

Stappen om mappen uit te sluiten:
Open ESET: Klik op het hoofdvenster van je ESET-product (E.SET.T. Internet Security, NOD32 Antivirus, etc.).
Ga naar Geavanceerde instellingen: Druk op de F5-toets op je toetsenbord.
Navigeer naar Uitsluitingen:
Klik in het menu aan de linkerkant op Detectie-engine (of Scannen).
Klik op Uitsluitingen.
Selecteer Prestatie-uitsluitingen en klik op Bewerken.
Voeg de map toe:
Klik op de knop Toevoegen.
Gebruik de drie puntjes (...) om naar de gewenste map te bladeren, selecteer deze en klik op OK.
Opslaan: Klik herhaaldelijk op OK om de instellingen op te slaan. 

Waarvoor gebruik je dit?
Software-conflicten: Voorkom dat ESET interfereert met games, back-up programma's of andere applicaties die veel bestanden aanmaken, zoals beschreven in de ESET KB139 kennisbankartikel.
Prestaties: Maak scans sneller door grote of vaak gebruikte mappen die geen bedreiging vormen uit te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...