Ga naar inhoud

Office niet geactiveerd

Aanbevolen Berichten

Ik heb deze Office geïnstalleerd ,,Microsoft Office Professional Plus 2024 v2512 Build 19530.20144 Retail x64" maar is niet geactiveerd.

Ik zie ook geen rat of wasbeer tijdens de installatie.

als ik opstart moet ik mij aanmelden bij Microsoft en bepaalde functie zijn uitgeschakeld.

Virus scanners zijn uit geschakeld.

wat gaat hier mis?

Groet, Adrie www.vidicam.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poster bericht sturen 

Hulp vragen of problemen met software post

Lukt de installatie niet? Of een vraag over de werking van de software.

LET OP!

Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen :
1. Link naar de post waarover het gaat
2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat

3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ?
4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig
5. Screenshot van de installatie/download folder.

Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven.

Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken.
Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/
De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Ik heb een maagdelijke schijf gebruikt waar niets opstaat alleen de windows versie welke goed werkt en google Chrome ,Winrar en Grabbit.

Office wordt goed geïnstalleerd maar niet geregistreerd veel functie zijn uitgeschakeld.

wat mij opvalt is als de files zijn uitgepakt er voor de hoofdfile geen UA teken staat.

pak ik de files uit op de tweede schijf dan staat het UA teken wel voor de files

Verder staat er niets op de schijf geen virus scanner  of iet anders.

Ik heb verschillende versies getest en allemaal met dezelfde fout. 

Wat gaat hier mis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Bedankt voor de reply. Ik kom erachter dat windows de boel tegen houdt Ik heb alle beveiliging in windows uitgeschakeld, Maar wellicht ben ik iets vergeten. Het stond wel in  de virus scanner van Windows als virus.  

I

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,Het Activeren help ook niet. Ik heb niets aan Windows gedaan wel alles wat ik kan uitzetten in Privacy en beveiliging uit gezet.

Ik zou nu niet weten wat het tegenhoud zie ik wat over het hoofd? wat kan ik nog meer uitzetten ?

dit staat onder bedreigingen  Trojan:Win32/Sabsik.FL.A!ml   in  Privacy en beveiliging

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vidicam zei:

Beste ,Het Activeren help ook niet. Ik heb niets aan Windows gedaan wel alles wat ik kan uitzetten in Privacy en beveiliging uit gezet.

Ik zou nu niet weten wat het tegenhoud zie ik wat over het hoofd? wat kan ik nog meer uitzetten ?

dit staat onder bedreigingen  Trojan:Win32/Sabsik.FL.A!ml   in  Privacy en beveiliging

Jij hebt dan een of meerdere programma's op de achter grond lopen die de activatie tegen houden. Het programma is uitgebreid en meerdere keren getest. Daar is niets mis mee. Het probleem ligt bij u op de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, vidicam zei:

Hoi @vidicam, ik zou in de 1e plaats alles van deze Office versie met Revo Uninstaller verwijderen en goed opletten of alle mappen en bestanden waarin restanten staan ook verwijderd zijn. Daarna open je Instellingen>Windows Beveiliging>Virus- en bedreigingsbeveiliging>Instellingen voor virus- en bedreigingsbeveiliging en klik dan op de tekst Instellingen beheren. Op het geopende tabblad staan een aantal onderwerpen met Aan/Uit knoppen die je eerst even allemaal op Uit moet zetten.

Nu staat in je instellingen in ieder geval je volledige Virusbeveiliging uit en kan je beginnen met de installatie van je UA Office pakketje. Mocht om wat voor reden dan ook toch Windows Defender weer laten zien dat Trojan:Win32/Sabsik.FL.A!ml  als bedreiging is geconstateerd, dan heb je direct de mogelijkheid om bij deze bedreiging geen actie te ondernemen en voortaan toe te staan. Dit wordt dan zichtbaar onder Virus- en bedreigingsbeveiliging>Huidige bedreigingen>Toegestane bedreigingen.

Hopelijk lukt het je op deze manier (als Administrator) wel het Office Pakket te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Bedankt voor je duidelijke uitleg. Alles wat u aangeeft heb ik gedaan het is mijn een raadsel alles wat je kunt uitzetten heb ik uit gezet . Moet ik na installatie de activatie knop nog indrukken op het instel schermpje van Office? Voor de duidelijkheid de harde schijf is maagdelijk er staat verder niets op. De Trojan komt altijd op in de beveiliging. Wanneer moet  ik deze toestaan voor het opstarten van office. Kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben met deze problemen. In ieder geval bedankt voor aandacht en moeite, Groet, Adrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, vidicam zei:

Beste, Bedankt voor je duidelijke uitleg. Alles wat u aangeeft heb ik gedaan het is mijn een raadsel alles wat je kunt uitzetten heb ik uit gezet . Moet ik na installatie de activatie knop nog indrukken op het instel schermpje van Office? Voor de duidelijkheid de harde schijf is maagdelijk er staat verder niets op. De Trojan komt altijd op in de beveiliging. Wanneer moet  ik deze toestaan voor het opstarten van office. Kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben met deze problemen. In ieder geval bedankt voor aandacht en moeite, Groet, Adrie

Ik had al uitgelegd dat je eerst een keuze moet maken op het Office Installatie tabblad welke Office onderdelen je geïnstalleerd wil hebben. Zodra je na installatie van alle geselecteerde onderdelen het bericht krijgt dat alles geïnstalleerd is, moet je op de door mij in de afbeelding omcirkelde knop (Activeer Office) klikken.

Zodra je een melding krijgt van de bedreiging, heb je ook in de instellingen van Defender (Virus- en bedreigingsbeveiliging>Huidige bedreigingen>Toegestane bedreigingen) de mogelijkheid om deze bedreiging toe te staan. Dan hersteld Defender ook het bestand en zal daar voortaan bij een scan ook niets meer mee doen.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Drifter zei:

Ik had al uitgelegd dat je eerst een keuze moet maken op het Office Installatie tabblad welke Office onderdelen je geïnstalleerd wil hebben. Zodra je na installatie van alle geselecteerde onderdelen het bericht krijgt dat alles geïnstalleerd is, moet je op de door mij in de afbeelding omcirkelde knop (Activeer Office) klikken.

Zodra je een melding krijgt van de bedreiging, heb je ook in de instellingen van Defender (Virus- en bedreigingsbeveiliging>Huidige bedreigingen>Toegestane bedreigingen) de mogelijkheid om deze bedreiging toe te staan. Dan hersteld Defender ook het bestand en zal daar voortaan bij een scan ook niets meer mee doen.

@Drifter het schijnt voor sommigen toch nog moeilijk te zijn om zoiets te installeren. Kijken is een belangrijk ding wat men nog wel eens vergeet.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug komend op het probleem met het activeren van Office.

Het blijft vreemd dat op een maagdelijke schijf waar alleen Windows /Winrar/ Grabit op staat en waar alles wat je in de beveiliging kunt uitzetten ook uit staat, dat dan toch Windows de activering files er uit haalt.

Ik heb Office uitgepakt in Winrar en daar ook opgestart vervolgens aangegeven wat ik van Office wil installeren en gestart en telkens in de beveiliging gekeken wat er uit gehaald werd om het vervolgens weer terug te zetten en te herstellen.

Voor de zekerheid heb ik ook nog de toets van activatie gebruikt, maar of dit nodig is weet ik niet zeker.

Office opgestart en toen bleek de activatie wel te werken.

Volgens mij klopt het een en ander toch niet helemaal, maar nogmaals bedankt voor de goede hulp.

Groet, Adrie

• Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...