MarcH Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Graag hoop ik op een Unattended Pazu Deezer Music Converter for Windows. https://www.pazusoft.com/deezer-music-converter-for-windows/ Ik heb al een account voor Deezer Alvast hartelijk dank voor de moeite Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ik zal hem maken voor je Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari Alvast heel hartelijk dank voor de moeite Blackbunny. Super blij mee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Je kan hem hier vinden https://softtrack.live/software-ua/30713-pazu-deezer-music-converter-124-x64.html Succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 25 januari Auteur Share Geplaatst 25 januari Goedendag Blackbunny , allereerst bedankt voor je snelle inzet. Helaas krijg ik deze melding ook na het inloggen op mijn account. Pazu Deezer Music Converter is currently in trial version 1. It can only convert 3 music files at a time 2. It can only convert 3 minutes for each music file Please purchase a license to enjoy full features. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 25 januari Auteur Share Geplaatst 25 januari Misschien is dit een makkelijkere optie? https://ukeysoft-deezer-music-converter.updatestar.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Als je het progje opstart zou je dan eens een scrreenshot kunnen kunnen maken van het progje en die hier plaatsen Hou er wel rekening mee dat de activatie door sommige antivirus/malware scanners word tegen gehouden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 25 januari Auteur Share Geplaatst 25 januari Viriuscanner uit en onder administrator geinstalleerd. (krijg nog steeds dezelfde melding) Screenschot heb ik gemaakt maar met welke icoon kan ik deze uploaden? Via URL hoe dan? Marc Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari hier onder op klik om bestanden te kiezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 29 januari Auteur Share Geplaatst 29 januari Na het progje met revo uninstaller te hebben verwijderd , revo registry cleaner daarna laten scannen, weer opnieuw begonnen met windows beveilliging uit te zetten progje opnieuw ge download , geinstalleerd, opnieuw opgestart , progje opgestart en ingelogd bij Deezer, nog steeds de trail versie. Progje vraagt om een activatiecode (met de try versie kan je max 3 audionummers downloaden) Pazu Spotify Music Converter werk trouwens perfect. Hopende op een oplossing , alvast bedankt voor de moeite. MarcH Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Drifter Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Op 25-1-2026 om 20:43, MarcH zei: Viriuscanner uit en onder administrator geinstalleerd. (krijg nog steeds dezelfde melding) Screenschot heb ik gemaakt maar met welke icoon kan ik deze uploaden? Via URL hoe dan? Marc Beste MarcH, om een afbeelding te laten zien van een screenshot in een reactie hier op SoftwareClub, klik je op de onderstreepte tekst kies bestanden. Ik heb in mijn screenshot hieronder even een rode cirkel gezet waar je dat moet doen. Als je geklikt hebt op de tekst kies bestanden kan je gewoon bladeren naar het mapje waar je de afbeelding hebt opgeslagen. Als de afbeelding is geüpload zie je die onder de reactie staan. Je zet nu gewoon even je muispijltje in het tekstvak alsof je een regel wil typen en klikt dan even onderaan op de afbeelding. De afbeelding komt dan in het tekstvak van je reactie te staan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 29 januari Auteur Share Geplaatst 29 januari Gelukt, en bedankt voor de herinnering. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Zo te zien is je versie een trial versie. Dat houd in dat de activatie word tegen gehouden door je virus/malware scanner Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 29 januari Auteur Share Geplaatst 29 januari Lijkt me sterk , want het is compleet uitgeschakeld vanaf het downloaden. (Standaard Windows beveiliging) bij opnieuw opstarten meteen weer compleet uitgeschakeld. na instaleren opnieuw opgestart, virusscanner weer helemaal uitgezet (ik heb geen malware scanner geïnstalleerd . Ingelogd met mijn account (tot zover prima) opnieuw opgestart. Virusscanner weer aangezet En....... Try versie , geen Geregistreerde app. Maand versie betaald en blijkt de een standaard cd prima qua snelheid binnenkomt. een playlist van 500 nummers duurt heel lang dmv niet downloadbare nummers. WAAROM wil ik graag Deezer? Omdat Spotify een hoge tonen filter heeft ingebouwd die voor mij hoorbaar is en die ik HEEL irritant vind. Ik weet dat de meeste mensen voor beeldkwaliteit gaan, maar audio staat voor mij op 1. Groetjes en hopelijk op een oplossing (Pazu of Ukeysoft) MarcH Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik als onafhankelijke poster zal deze ook testen op mijn laptop. Je hoort nog van me. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik heb deze ook getest en hij wel geactiveerd zie filmpje De text boven aan in het venster zegt Trail , daar kunnen niks aan doen. Maar als je bij Help klikt en dan bij About klikt zie je dat het geregistreerd is. Ik denk dat het probleem ontstaat als je inlogt. Dan wordt er gekeken naar de versie en registratie. Daar gaat het mis denk ik. https://www.filemail.com/d/gkhxejayaggryxf Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Ik heb het filmpje even goed bekeken en zie dat ik de Windows Defender Firewall eigenlijk nooit uitzet. Misschien heb ik het fout maar bij UA ïnstallatie word dit toch automatisch aangepast? Ik zal zsm op mijn andere pc dit gaan testen. Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg. MarcH Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Hoi MarcH Ik ben er achter gekomen dat er een fout zat in mijn script. Ik heb hem opnieuw gemaakt je kan hem hier vinden https://softtrack.live/software-ua/30713-pazu-deezer-music-converter-124-x64.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari 6 uur geleden, Speedup the Master zei: Ik heb deze ook getest en hij wel geactiveerd zie filmpje De text boven aan in het venster zegt Trail , daar kunnen niks aan doen. Maar als je bij Help klikt en dan bij About klikt zie je dat het geregistreerd is. Ik denk dat het probleem ontstaat als je inlogt. Dan wordt er gekeken naar de versie en registratie. Daar gaat het mis denk ik. https://www.filemail.com/d/gkhxejayaggryxf Klopt inderdaad dat het progje is geactiveerd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari 2 uur geleden, Blackbunny zei: Hoi MarcH Ik ben er achter gekomen dat er een fout zat in mijn script. Ik heb hem opnieuw gemaakt je kan hem hier vinden https://softtrack.live/software-ua/30713-pazu-deezer-music-converter-124-x64.html ik heb de vorige verwijderd en opnieuw geinstalleerd. De nieuwe en nog steeds geactiveerd maar ik krijg een leeg scherm te zien als ik de geselecteerde nummers wil downloaden. Het onderstaand witte scherm word wel getoond maar zonder inhoud. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Als ik naar je screenshot kijk dan is het nog steeds een trial versie. iets op jou computer houd de activatie tegen. Ik kan alleen niet inloggen omdat ik zelf geen Deezer account heb. Maar als je wil kan ik een keer mee kijken via teamviewer 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Alle stappen opnieuw doorlopen en........................................... HET WERKT PERFECT SUPER , HEEL BLIJ MEE Heel hartelijk dank voor de ondersteuning MarcH 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Blackbunny Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Heel fijn dat het nu is opgelost. Succes met het progje en een fijne weekend Blackbunny 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarcH Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Jij ook , en nogmaals bedankt MarcH 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack