wiener Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Beste, ik heb deze geinstaleerd maar hij blijft niet geativeert. Wat moet of kan ik doen? Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 11 Pro Versie 10.0.26200 Build 26200 bvd Wiener Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Tijdens de installatie Pc met rust laten niets doe totdat de video van installatie helemaal klaar is en verdwenen is . Dit is niet gedaan, anders was de activatie wel goed gegaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wiener Geplaatst 4 uur geleden Auteur Share Geplaatst 4 uur geleden Dat klopt niet hij was anderhalve week geactiveerd alles ging prima. Kan het door de xbox app komen als je een spel installeer? Heb bij jullie KMS gedownload en uit gevoerd. Hij is dan weer even goed maar na een paar uur komt de melding weer dat ik windows moet activeren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Enigste optie is volgens mij opnieuw installeren zoals eerder beschreven.Hij is altijd geactiveerd de gehele tijd, wat een ander programma daar aan veranderd weet ik niet . Dat zou kunnen maar zeker weten doe ik het niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack