Ga naar inhoud

Nero AI Video Upscaler Pro 1.3.20.0 - nVidia plugin probleem.

Aanbevolen Berichten

Aangezien ik een nVidia grafische kaart heb, vraagt het programma om Het optionele pakket om hardwareversnelling voor Nero AI Video Upscaler in te schakelen.

Er komt vervolgens een downloadmogelijkheid in beeld. Na 99% stopt het en krijg ik de volgende melding:

https://ibb.co/d0NKPCRD    (nu via ImgBB, maar nog steeds foutmelding hier)

Met die opmerking in de afbeelding komt het op me over dat hij het product niet ziet als zijnde geïnstalleerd.

Zou zeer welkom zijn als ik dit fijn draaiend kan krijgen 😊

aangepast door Brakka
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het optionele pakket voor hardwareversnelling van Nero AI Video Upscaler download en beheer je rechtstreeks via de officiële Nero Download Center of de Nero AI Video Upscaler productpagina.

Systeemvereisten voor Hardwareversnelling (GPU)

Grafische kaart (GPU): Minimaal AMD Radeon 500-serie of NVIDIA GeForce GTX 900-serie (met 4GB VRAM) voor opschaling naar 4K.

Aanbevolen GPU: AMD Radeon RX 6700 XT of NVIDIA GeForce RTX 3060 (met 12GB VRAM) voor opschaling naar 8K.

Besturingssysteem: Windows 10 of 11 (64-bit).

Installatie en Activering

Automatisch: De software detecteert compatibele grafische hardware tijdens de installatie via de Nero Downloader.

Instellingen: In de uitvoer- of exportinstellingen (zoals bij Nero Recode of de Upscaler-app) kun je de GPU-versnelling onder "Configureren" in- of uitschakelen. 

Bekijk deze korte video voor een demonstratie van Nero AI Video Upscaler op Windows:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de info. Heb het video bestand gedownload, maar krijg bij het installproces alleen te zien dat hij Nero AI Video Upscaler installeert - lijkt eerder een trial.
Voor nu installatie afgebroken. Heb je zelf andere ervaringen met dit bestand?

240p naar 4K - ja, dat ga je wel zien 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel voorzichtig enthousiast ben.

Klein fragment (720p) geüpscaled (2x en 'Realistisch) en het ziet er echt veel smoother én wat scherper uit. 
Morgen 'ns in m'n NLE openen en kijken hoever ik kan gaan met inzoomen etc.

Die optionele software dus (nog) niet geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...