Ga naar inhoud

Installatie Iperius Backup Full 8.8.9. blijft hangen op licentiegegevensinvoer.

Aanbevolen Berichten

Goedemorgen, zojuist 'onderwerp' binnengehaald en install gestart. Helaas blijft deze hangen in een inlogscherm. 
Heb eerst willekeurig wat letters ingevuld, waarna de licentietekens zichtbaar werden. Maar helaas gaat hij niet door (ook niet op ww Softtrack, al zal deze er niet voor bedoeld zijn) na herhaaldelijk op OK drukken. Wilt u dit nog eens onderzoeken a.u.b.?

https://softtrack.live/software-ua/33214-iperius-backup-full-889-multilingual.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt hier vaker met u voor deze probleempjes. ben benieuwd hoe u installeerd en wacht tot alles klaar is. Ofdat u gelijk op de knoppen drukt terwijl de installatie nog niet klaar is?

Hulp vragen of problemen met software post

Lukt de installatie niet? Of een vraag over de werking van de software.

LET OP!

Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen :
1. Link naar de post waarover het gaat
2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat
3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ?
4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig
5. Screenshot van de installatie/download folder.

Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven.

Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken.
Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij
https://postimages.org/
De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terzijde: ik ben al actief van vóór FTD - ook als intensief poster (dan begrijpt de massa het) en dus echt geen prutser, hetgeen hier tussen de letters door te lezen valt.

1 keer eerder een vraag gesteld over GoodSync en toen lag het dus aan de installer en niet aan mij.
Een andere keer schetste ik mijn probleem als verklaring van een vraag m.b.t. het eventueel het gepost zijn van software m.b.t. dit probleem.

Verder is mijn vraag zó duidelijk, dat een screenshot van een inlogschermpje of downloadmap geen enkele meerwaarde heeft als het merendeel prima te installeren is. 

Bestand via link gedownload, dank daar voor, maar dit zou dus exact hetzelfde bestand zijn als van de post. 
Ik ga het i.i.g. weer proberen.

aangepast door Brakka
Aanvulling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...