Ga naar inhoud

r-drive 6309


hdphank
 Share

Aanbevolen Berichten

Een verzoekje voor deze update. De  6306 heb ik ook bij jullie kunnen scoren. Maar daar zit een klein maar irritant foutje in. Hij verdeelt het opstartscherm over meerdere schermen. Maakt het best onoverzichtelijk. Bedankt voor het lezen! Mvg HdpHank

aangepast door hdphank
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tien dagen geleden post ik een software vraag. Het gaat er mij niet om dat de oplossing niet gevonden wordt. Dat snap ik. Maar wat ik niet snap dat er niet eens de moeite wordt genomen te antwoorden. Ik geloof niet dat mijn VIP verlenging een goede keuze was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het een goede keuze was is aan U.

Wij bieden met zorgvuldigheid een zeer divers assortiment software en GFX aan, deze, door ons getest en user proof gemaakt. Zo kan het voorkomen dat u even moet wachten op een antwoord, en ja dat kan soms langer duren daar wij een oplossing zoeken.

 

Groet Softtrack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Softtrack,

Ik weet hoe moeiliijk het is om het iedereen naar de zin te maken en heb mij vast niet helder genoeg uitgedrukt, Maar ik mopper niet over tijdsduur maar over het uitblijven van een (korte) reactie op de vraag. Dat geeft het gevoel dat je er niet toe doet. Evengoed een welgemeende groet van mijn kant. 

HdpHank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Warm bad dit dank je wel! Ik denk dat newsleecher op zijn gat ligt want die blijft jammeren. Ik heb zojuist SABnzb geinstalleerd, was ff zoeken naar de opties, maar die doet het! Skythian, Lampie en Softtrack; mijn dank is groot! de 6309 versie heeft inderdaad weer een (usb) openingscherm op één scherm. En nog meer nieuwe opties waar noh even op moet studeren??

aangepast door hdphank
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...