Ga naar inhoud

Reshoot or other nice mp4 repairing tool?


Brakka
 Share

Aanbevolen Berichten

Zag gisteren tijdens registratie op 'n camera wat foutmeldingen, o.a. van een corrupt bestand.

Heb het geheel nu naar desktop gekopiëerd en wil dit uiteraard graag repareren.
Kreeg al 'n suggestie van Reshoot, maar kan dit nergens vinden.

Iemand een suggestie en/of wellicht 'n oplossing? 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de reden zou kunnen zijn dat het programma halverwege stopt bij een recovery van een bestand van 60 GB is mij niet bekend, maar zou kunnen liggen aan de benodigde vrije schijfruimte.

Een programma wat ook goed uit de bus komt is Stellar Video Repairmaar de versie op Softtrack is al wat ouder 5.0.0.2 en bij Stellar zitten ze nu op 6.3.0.0

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vampire: inmiddels wel het bestand kunnen repareren via een online tool, maar dat kost dan weer 39 euro.
We kijken ook even hoeveel stukken van het concert gemonteerd gaan worden, voordat we dit besluit nemen (6 cams totaal).
Maar om op je suggestie af te gaan: ik kan idd de camera zelf nog 'ns aan de desktop hangen.

@ Drifter: ook een goeie, maar daar let ik altijd standaard al op (178 Gb vrij op dit moment - W10 heeft zo'n 65 Gb nodig om soepel te draaien, meen ik).
Daarnaast stuur ik te exporteren bestanden meestal naar andere, grote harde schijven (denk aan 20 Tb). Première zet standaard al genoeg weg op C:\
v.w.b. Stellar: dat is inderdaad wel 'n groot verschil qua versies, maar aan de andere kant weet ik ook weer niet hoe groot de 'stappen' zijn die ze zetten met versie nummers. Maar dit lijkt zeker 'n paar jaar ouder ja.

 

aangepast door Brakka
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...