Ga naar inhoud

APK voor android telefoon en TV


Aanbevolen Berichten

23 uur geleden, Mace zei:

Hoiii werkt helaas niet advertenties blijven komen op YOU TUBE.

groet 

 

Die conclusie heeft u snel getrokken, maar ik twijfel een beetje of u de omschrijving van het artikel wel goed heeft gevolgd.

Ik heb zelf bij het nalezen van het artikel geconstateerd dat de originele YouTube Vanced App waar het artikel feitelijk over gaat, niet meer gedownload kan worden, maar dat er naar een alternatief wordt gelinkt m.n. AdGuard Ad Blocker.

Naast deze App is er ook nog een 2e App nodig volgens de omschrijving in het artikel, n.l. MicroG, dat geïnstalleerd moet worden via de Manager van de AdGuard App. Pas daarna zullen alle advertenties geblokkeerd worden in YouTube.

Ik heb overigens nog wel een App gevonden die specifiek is voor Android -TV, die net zo werkt als YouTube Premium.

Updates hebben ze ook goed voor elkaar (Gaat intern via de SmartTube App) je kan deze App vinden onder deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...