Hankey Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Beste krijg deze niet geinstalleerd, oude verwijderd met Revo uiteraard alle virusscanners uit, krijg melding Autold Error line 21936 (file*D:\Desktop Downloads\software temp\u3h1040589k351fxdjzikf\Adobe.exe*): error: The requested action with this object has failed. Kunt u mij vertellen wat ik verkeerd doe. Voorheen lukte de installaties eigenlijk altijd probleemloos? mvg Hankey 118 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Kun je aangeven welke post het precies om gaat (link) ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hankey Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november https://softtrack.live/adobe-ua/18505-adobe-photoshop-lightroom-classic-2024-v130202xx-x64-multilingual-unattended.html Het gaat om deze Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hankey Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Wil niet ongeduldig zijn , maar weet u al wat meer hierover mvg Hankey Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Nee, ik heb de maker/poster ingelicht. Je mag hem ook zelf op softtrack PM-en. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Blij dat er nog meer mensen zijn met installatie van PS , ik heb hetzelfde gedaan , alles met Revo eraf , grondig gecontroleerd . daarna de link uitgevoerd van "" Adobe Creative Cloud Cleaner Tool "maar krijg steeds na een paar uur weer een melding dat mijn versie illegaal is en ik een scherm krijg om een legale versie aan te schaffen, daarna wordt het programma afgesloten. Ik heb wel blijvend mijn Defender uitgeschakeld, heeft dat toevallig invloed? Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Defender uit is prima, dat moet bij de installatie. Ik weet dat Adobe recent hun controle gewijzigd heeft en nog niet al onze releases daar rekening mee houden, zeker oudere niet. Misschien helpt deze wel ? https://softtrack.live/adobe-ua/18662-adobe-patch-voor-foutmeldingen.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Helaas , werkt ook niet, iedere keer hetzelfde scherm na 30 seconden , daarna geblokkeerd, alleen noch te sluiten met ctrl/alt/delete. Zou het wel erg op prijs stellen als ik eens een werkende photoshop heb, wie kan mij helpen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november De laatste versie van de normale photoshop (niet ligthroom) werkt prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Bedankt voor de reactie Skythian, maar ik heb ook de laatste versie geinstalleerd, maar op een of andere manier krijg ik toch nog steeds de melding "geen legale versie" Kan helaas geen schermafdruk uploaden, maar er gaat iets fout, ben helaas niet slim genoeg om dit op te lossen, graag advies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Skythian Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Eerst eens volledig deinstalleren en de adobecleanup utility gebruiken. In de nieuwste PS zijn maatregelen genomen om dit te voorkomen. Die werken echter alleen als je bij de installatie ALLE viruscanners VOLLEDIG hebt uitgeschakeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Heb het gedaan , ik heb alleen de Windows Defender op mijn laptop staan , deze met de tool "Defender aan/uit " daarna met de Adobe Patch startup script alles verwijderd , maar helaas . Heb je nog andere voorstellen? hou me aanbevolen , baal ervan dat ik iedere keer problemen met PS heb , en andere er probleemloos mee werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Wij zullen vandaag een aantal oplossingen publiceren op softtrack, over wat te doen voor een installatie van Photoshop.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Super , bedankt , ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Waar staan de beloofde oplossingen voor PS? Kan het vooralsnog niet vinden op Softtrack Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
software-club Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november We moeten dat nog even uitwerken, is wat vertraagt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Heel erg bedankt voor het uitwerken, maar nog steeds hetzelfde probleem ,nu heb ik alle twee de downloads uitgevoerd, alleen bij jullie advies bij: proefperiode voorbij dan:Adobe 2024\packages\setup.exe. maar die kan ik bij mij niet terugvinden hellaas ( werk wel ZONDER een firewall) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nondindaeng Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Gevonden , het werkt nu zonder probleem , maar WEL defender inschakelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.