Ga naar inhoud

118 0 Adobe Photoshop Lightroom Classic 2024 v13.0.202xx (x64) Multilingual Unattended


Aanbevolen Berichten

Beste krijg deze niet geinstalleerd,

oude verwijderd met Revo uiteraard alle virusscanners uit,

krijg melding Autold Error

line 21936 (file*D:\Desktop Downloads\software temp\u3h1040589k351fxdjzikf\Adobe.exe*):

error: The requested action with this object has failed.

Kunt u mij vertellen wat ik verkeerd doe.

Voorheen lukte de installaties eigenlijk altijd probleemloos?

mvg Hankey

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat er nog meer mensen zijn met installatie van PS , ik heb hetzelfde gedaan , alles met Revo eraf , grondig gecontroleerd . daarna de link uitgevoerd van "" Adobe Creative Cloud Cleaner Tool "maar krijg steeds na een paar uur weer een melding dat mijn versie illegaal is en ik een scherm krijg om een legale versie aan te schaffen, daarna wordt het programma afgesloten.

Ik heb wel blijvend mijn Defender uitgeschakeld, heeft dat toevallig invloed?

Wie kan mij helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gedaan , ik heb alleen de Windows Defender op mijn laptop  staan , deze met de tool "Defender aan/uit " daarna met de Adobe Patch startup script alles verwijderd , maar helaas .

Heb je nog andere voorstellen? hou me aanbevolen , baal  ervan dat ik iedere keer problemen met PS heb , en andere er probleemloos mee werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...