Ga naar inhoud

Sidify Music Converter


Chief
 Share

Aanbevolen Berichten

Beste alle,

Ik heb deze (https://softtrack.live/software-ua/13718-sidify-music-converter-262.html) geïnstalleerd als administrator maar wanneer ik wil gaan omzetten dan wordt er gevraagd of ik wil gaan betalen, de eerste 3 minuten zijn gratis! wel aardig, toch!😂

Kunnen jullie hier iets aan doen zodat ik mijn playlist kan omzetten naar MP3?

 

Alvast bedankt voor het lezen en wellicht kan ik straks zonder moeite gaan converteren 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Skythian zei:

Helaas, de laatste versie met snoepje is 2.6.5.1538

Hoi, Dat is mooi, deze versie werkt niet, daarom heb ik een verzoekje geplaatst voor een nieuwe versie of kun je hem nakijken en werkend krijgen? 3 minuten doet hij het en dan betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Chief zei:

Hoi, Dat is mooi, deze versie werkt niet, daarom heb ik een verzoekje geplaatst voor een nieuwe versie of kun je hem nakijken en werkend krijgen? 3 minuten doet hij het en dan betalen?

Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en zie dat hij niet is geregistreerd voor softtrack wat ik wel zie bij andere apps met snoepjes 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2023 om 12:54, Skythian zei:

Ik weet of het gerelateerd is, maar spotify schijnt de toegang te blokkeren als je op hogere snelheid dan 1 download. Zogenaamde leecher/ripper protectie.

Ik heb er niets van gemerkt tijdens het converteren van een playlist, bedankt voor de info en zal er rekening mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...