Ga naar inhoud

DVD UNIFAB


Aanbevolen Berichten

Ik wil het ff hebben over het programma DVD UNIFAB.

Ik heb er nu een stuk of wat gedownload, want hij wordt iedere keer weer met nieuwe versies op de site gezet.

Feit is dat meer dan de helft constant NIET werkt, en dan kom ik op de mogelijkheden van het AI Enhance Video naar 4K en de Upmix audio van 2.0 naar DTS 7.1

Dat kan je dus vergeten want OF je krijgt de melding dat je hem moet kopen (als je op audio klikt) OF je krijgt tijdens het converteren de melding "failed"

Ik heb toendertijd al contact opgenomen met de poster maar die zegt programma is gewoon geactiveerd en voor de rest kan ik je niet helpen.

Die activatie staat er inderdaad, maar toch die AI mogelijkheden werken niet, ondanks die activatie.

Verzoek is of hier is meer aan gesleuteld kan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De UA builders op Softtrack maken zelf geen activaties o.i.d. Ze zijn daarbij dus afhankelijk van wat derden leveren.
Uiteraard zoeken ze wel de beste opties uit, maar helaas zijn er ook dingen die niet 100% werken.
Software uitgevers verplaatsen daarbij ook nog steeds meer functionaliteit naar de cloud die zonder een betaald abonnement niet te gebruiken is.
Het is de vraag of we dan de software nog moeten posten of niet.
Voorbeeld is b.v. photoshop generative fill. Op fora wordt je doodgegooid met vragen waarom dat niet werkt. Maar Adobe heeft die functie uitsluitend aan betalen abonnee's in de cloud ter beschikking gesteld.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...