Ga naar inhoud

Ik kan Adobe Photoshop 2024 niet installeren door een MOUNT ERROR


Aanbevolen Berichten

Ik krijg exact dezelfde foutmelding 

Adobe Photoshop 2024 v25.3.1.241 (x64) Multilingual Unattended » Softtrack

 

Heb schermafbeelding gemaakt maar kan deze niet posten op de 01 - OneDrive link. Krijg daar mededeling dat deze niet meer beschikbaar is In de foutmelding wordt aangegeven dat het bestand door het systeem niet gevonden kan worden. 

Foutmelding 080070002.Mount-Diskimage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2024 om 13:09, Skythian zei:

Graag een screenprint van de folder met de downloads zodat we die kunnen checken.
Er is bij u iets anders in het systeem als bij ons, want onze testen werken prima.
De screenprint kunt u uploaden naar https://imgur.com/
en dan aan het bericht toevoegen met de knop "andere media invoegen / afbeeldingen invoegen vanaf url".

Ik heb een screenshot gemaakt en getracht de screenprint door te zenden. Daarvoor moet ik bij het aanmaken van een account een 7 cijferige code ingeven, die naar mijn mail wordt gestuurd. Ik heb er een half uur mee bezig geweest maar een code krijg ik niet op mijn mailadres.

 

De twee laatst geposte Photoshop software geven beide dezelfde error, maar helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...