Ga naar inhoud

Windows update


Aanbevolen Berichten

Ik heb

Naam van besturingssysteem    Microsoft Windows 10 Pro
Versie    10.0.19041 Build 19041

Mijn computer starte door een update van de Bios  van Driver booster 10 op met en black sreen. Ik las ergens dat je met een boot usb de boel misschien weer aan de praat krijgt.

Ik wil graag alles houden zoals mijn pc er nu uit ziet met welke windows versie 10 of 11 kan ik mijn windows 10 updaten.

Alvast bedankt voor het andwoord.

Wiener 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft u hier wat aan ?‍♂️

Bron: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/start-uw-pc-in-de-veilige-modus-in-windows-92c27cff-db89-8644-1ce4-b3e5e56fe234#WindowsVersion=Windows_10

Voordat u de veilige modus in gaat, moet u de Windows Herstelomgeving (winRE) invoeren. Hiervoor moet je je apparaat herhaaldelijk uitschakelen en vervolgens inschakelen:

  1. Houd de aan/uit-knop gedurende 10 seconden ingedrukt om uw apparaat uit te schakelen.

  2. Druk nogmaals op de aan/uit-knop om uw apparaat weer in te schakelen.

  3. Zodra u ziet dat Windows is gestart ( sommige apparaten geven bijvoorbeeld het logo van de fabrikant weer bij het opnieuw opstarten) houdt u de aan/uit-knop gedurende 10 seconden ingedrukt om uw apparaat weer uit te schakelen.

  4. Druk nogmaals op de aan/uit-knop om uw apparaat weer in te schakelen.

  5. Houd de aan/uit-knop gedurende 10 seconden ingedrukt als Windows opnieuw start om uw apparaat uit te schakelen.

  6. Druk nogmaals op de aan/uit-knop om uw apparaat weer in te schakelen.

  7. Laat je apparaat volledig opnieuw opstarten. Je schakelt over naar winRE.

Vanuit de winRE volg je de volgende stappen om door te gaan naar de veilige modus:

  1. Selecteer in het scherm Kies een optie achtereenvolgens Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.

    Scherm Een optie selecteren in de Windows Herstelomgeving.

    Scherm Problemen oplossen in de Windows Herstelomgeving.

    Het scherm Geavanceerde opties in de Windows Herstelomgeving.

    Scherm Opstartinstellingen in de Windows Herstelomgeving.

  2. Nadat uw apparaat opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer optie 5 in de lijst of druk op F5 voor de veilige modus met netwerkmogelijkheden.

Hierna kun je een rollback doen van de foute (waarschijnlijke) displaydriver vanuit Driver Booster.

Bron: https://www.iobit.com/product-manuals/db-help/

In het scanresultaatvenster van Driver Booster kunt u klikken op de drop-down menuaan het einde van elk vermeld verouderd stuurprogramma en selecteer Terugdraaien , indien beschikbaar, om het stuurprogramma terug te zetten naar de vorige versie.

En u kunt ook op de versie link (beschikbaar of huidig) te openen Stuurprogrammadetails klikken om het venster om te controleren of u het stuurprogramma kunt terugdraaien naar de vorige versie.

opties terugdraaien

terugdraaien optie

Herstellen

Om een stuurprogramma te herstellen, hebt u eerst een back-up van stuurprogramma's gemaakt. De functie voor back-up van stuurprogramma's in Driver Booster kan u helpen een back-up van stuurprogramma's te maken, zodat u stuurprogramma's kunt herstellen wanneer dat nodig is.

Opmerking : Driver Backup is alleen beschikbaar voor gebruikers van de Pro-versie.

Klik op de pictogram tabblad gereedschappictogram aan de linkerkant van de hoofdinterface en open Back-up en herstel . Als er een beschikbaar is voor back-up, wordt deze vermeld op het driverversie Driverback-up tabblad . Om er een back-up van te maken, vinkt u het selectievakje ervoor aan en klikt u op de Back-up knop .

back-up chauffeurs in reddingscentrum

Op het Stuurprogrammaherstel tabblad kunt u het stuurprogramma selecteren dat u wilt herstellen, de gewenste versie kiezen en op de Herstellen knop klikken om de geback-upte (de vorige) versie opnieuw te installeren.

herstel stuurprogramma in reddingscentrum

 

 

 Of herstel de driver gewoon op deze manier ?‍♂️

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...