Ga naar inhoud

hulp gevraagd


Aanbevolen Berichten

1 uur geleden, Pele zei:

O hoe zie je dat voor je aan google vragen: hoe installeer ik Adobe Premiere Pro 2024 v24.1 Multilingual macOS gedownload van de softtrack live?

Want met die vraag krijg ik geen hits

U ben wel erg kort door de bocht.

Beetje meer intresse tonen in het zoeken. Zie hier:

https://www.google.com/search?sca_esv=40ad471a4e6b196f&sxsrf=ACQVn09aazOybFfbS621pO9eYruK4ZFgUA:1707840428900&q=how+to+install+Adobe+Premiere+Pro+2024+on+MacOs&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwjvveOw2aiEAxU89gIHHQjUBukQ0pQJegQIDRAB&biw=1920&bih=911

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik ben niet kort door de bocht ik zoek simpel hulp. Ik kom er echt niet uit, sorry.

In de tekst file die bijgevoegd is bij Adobe Premiere Pro 2024 v24.1 Multilingual macOS  staat een instructie beschreven waar ik helaas  niet uitkom en blijkbaar niet werkt.
Het kijken van youtube filmpjes raak ik nog verder van huis want welke heeft betrekking op de download file/instructies van deze site.

De tekst file:
Install and log in with a fake Adobe Creative Cloud account that you find in the attachment. ==> dat is Adobe Creative Cloud for ARM.dmg alleen moet ik daar zelf een account invullen. Welk fake account ik heb dat niet.

 

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik heb idee dat we totaal langs elkaar heen praten. Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg.
Ik weet best wel hoe ik software moet installeren op een mac/pc/unix etc.

alleen de documentatie met instructies, om een niet officieel Adobe programma te installeren, die bij de download Adobe Premiere Pro 2024 v24.1 Multilingual macOS bijgevoegd is de readme.txt heb ik een vraag over.
1 vraag is door Buddy beantwoord.
Ik moet het bijgevoegde "attachment" Adobe Creative Cloud for ARM.dmg uitvoeren om met een fake account in te loggen.
Echter het pop-up scherm vraagt om een account.

DE VRAAG : WELK account wordt hier bedoelt???

De bovenstaande links verwijzen allemaal naar je hoe een dmg installeert. Dat snap ik ook wel dat is ook niet het probleem.

Het PROBLEEM : waar haal ik het fake account vandaan? Ik heb een officieel adobe account lijkt mij dat ik dat niet in kan vullen bij een niet gekocht Adobe product.
Of vergis ik mij.

En als je niet meer wilt antwoorden dan prima. Krijg hier wel een vervelend gevoel van zeker omdat ik als "VIP" deze omgeving steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bianca, inderdaad heb ik ook het gevoel dat wij langs elkaar praten en elkaar niet begrijpen. Als er gevraagd wordt om een Fake account aan te maken , bedoeld men zoiets als Pele_2024@adobe.com een een ander wachtwoord. Ik hoop dat dit voldoende informatie is. 
 

gr. Avatar 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval is het een MacOS post. Helaas is in onze club maar 1 persoon die daar een klein beetje verstand van heeft.
Nog ik, nog Avatar hebben inzicht hoe de MacOS installatie van Adobe in elkaar zijn gezet en uitgevoerd moeten worden.
Inderdaad kom je met google een heel eind, maar wellicht lastig in geval van dit specifieke probleem.
Onze mac poster komt hier niet vaak, dus ik denk dat je je vragen beter op Softtrack via PM kunt stellen.
In geval van Windows software is hier wel genoeg kennis aanwezig.

Nog even een aanvulling: de poster van MacOS Adobes, Luna, heeft ons helaas verlaten.
Vragen kun je PM-en naar Buddy of Softtrack.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, avatar zei:

Beste Bianca, inderdaad heb ik ook het gevoel dat wij langs elkaar praten en elkaar niet begrijpen. Als er gevraagd wordt om een Fake account aan te maken , bedoeld men zoiets als Pele_2024@adobe.com een een ander wachtwoord. Ik hoop dat dit voldoende informatie is. 
 

gr. Avatar 😉


Dank je wel voor de info, inmiddels op de websit torrentmac in de comments oplossingen gelezen welke ik uit ga proberen

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Skythian zei:

In dit geval is het een MacOS post. Helaas is in onze club maar 1 persoon die daar een klein beetje verstand van heeft.
Nog ik, nog Avatar hebben inzicht hoe de MacOS installatie van Adobe in elkaar zijn gezet en uitgevoerd moeten worden.
Inderdaad kom je met google een heel eind, maar wellicht lastig in geval van dit specifieke probleem.
Onze mac poster komt hier niet vaak, dus ik denk dat je je vragen beter op Softtrack via PM kunt stellen.
In geval van Windows software is hier wel genoeg kennis aanwezig.

Nog even een aanvulling: de poster van MacOS Adobes, Luna, heeft ons helaas verlaten.
Vragen kun je PM-en naar Buddy of Softtrack.


Bedankt voor de uitleg. Buddy kon mij helaas niet verder helpen maar ik ga het verder uitzoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...