Ga naar inhoud

Deploy.db files


Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik krijg geen melding. Ik zie alleen het normale installatie scherm, maar verder gebeurd er niets. Installatie wordt gewoon niet uitgevoerd (ook niet na uren wachten). Ik probeer het te installeren (administrator) onder W10 en zet de defender real time protection uit.

aangepast door LVWING
additionele info
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben erachter gekomen dat als ik de internet verbinding verbreek, ik bridge en photoshop kan installeren.... ik dus blij dit gevonden te hebben. Maar nu blijkt dat als ik internet weer activeer na de installatie en photoshop gebruik ik weer een melding krijg dat ik in de proefperiode zit en dat ik binnenkort photoshop niet meer kan gebruiken.

Wat wordt nu aangeraden om dit op te lossen? BvD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben erachter waarom ik Bridge 2024 v14.0.2.191 en Photoshop 2024 v25.5.0.375  niet kon installeren (en ook de Adobe Block Popup Firewall 2.0). Mijn VPN (PIA) was actief. Als ik deze uitschakel kan ik de software wel installeren. Ik heb nu nog alleen het probleem dat ik nog steeds de Adobe Licentie meldingen krijg, ondanks het gebruik van het blokkeer programma (ik gebruik de windows firewall). Enig idee hoe dit op te lossen? Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Maar als je hier al een account hebt, meld je dan nu aan om met je account te posten.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...