PinguinAssel Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Geachte leden, Ik vroeg me af welke foto viewer jullie gebruiken, ik zat steeds in de knoop met windows foto viewer (freeware) Ik heb nu XN View MP, deze opent ook psd als afbeelding wat voor mij heel ideaal is. Zijn er nog alternatieve die jullie gebruiken? Snel laden Uitgebreide bestandstype ondersteuning (waaronder Adobe formaten) Niet klein open maar gemaximaliseerd Overzichtelijk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loco33 Geplaatst gisteren om 18:04 Share Geplaatst gisteren om 18:04 gebruik al jaren FastStone Image Viewer Gratis ,snel,overzichtelijk na nieuwe update bijna alle bestanden waaronder ook psd. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst gisteren om 19:22 Share Geplaatst gisteren om 19:22 Op 29-3-2026 om 18:01, PinguinAssel zei: Geachte leden, Ik vroeg me af welke foto viewer jullie gebruiken, ik zat steeds in de knoop met windows foto viewer (freeware) Ik heb nu XN View MP, deze opent ook psd als afbeelding wat voor mij heel ideaal is. Zijn er nog alternatieve die jullie gebruiken? Snel laden Uitgebreide bestandstype ondersteuning (waaronder Adobe formaten) Niet klein open maar gemaximaliseerd Overzichtelijk Restore_Windows_Photo_Viewer_with_Sort_order_fix.zip Deze gebruik ik altijd , de Oude Windows viewer terug halen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PinguinAssel Geplaatst gisteren om 19:29 Auteur Share Geplaatst gisteren om 19:29 5 minuten geleden, Speedup the Master zei: Restore_Windows_Photo_Viewer_with_Sort_order_fix.zip 1.81 kB · 0 downloads Deze gebruik ik altijd , de Oude Windows viewer terug halen. O dit is super, dit is nog de beste optie dankjewel 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loco33 Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden 14 uur geleden, PinguinAssel zei: O dit is super, dit is nog de beste optie dankjewel maar dit heeft geen psd,avif en webp ondersteuning toch ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden 1 uur terug, Loco33 zei: maar dit heeft geen psd,avif en webp ondersteuning toch ? nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack