Ga naar inhoud

Wondershare Filmora 15.3.20.18660 Multilingual = verplicht aankopen

Aanbevolen Berichten

Alle antivirus (GData, Malwarebytes, Bitdefender anti-ransomware) zijn uitgeschakeld. Ik installeer Wondershare Filmora. Alles prima. Ik start Filmora. Alles prima tot er een raam komt met "account aanmaken". Ik klik dit weg. Ik maak een montage en kies dan "exporteren". Ik wil natuurlijk mijn montage bewaren. Er verschijnt terug een raam met "account aanmaken". Ik verzin een hotmail en een paswoord". Direct daarna verschijnt er een nieuw raam waar je links kan klikken op "er wordt een watermerk toegevoegd" en rechts kan klikken op "kopen".

Zoiets ben ik niet gewoon van Softtrack.

Ik hoop dat dit verholpen kan worden zodat ik met Filmora mijn montage(s) zonder watermerk kan bewaren.

Groetjes,

Smullerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte @Smullerke Ik ben het ook niet gewoon van members om zo aangesproken te worden. Het is en blijft mensen werk.

In het vervolg mocht het weer voorkomen?

Als u een probleem post, gaarne minimaal het volgende bijvoegen :
1. Link naar de post waarover het gaat
2. Duidelijke beschrijving van wat er fout gaat
3. Wat heeft u geprobeerd om het op te lossen ?
4. Screenshot van de foutboodschap indien aanwezig
5. Screenshot van de installatie/download folder.

Zonder deze zaken kunnen we heen zinnig antwoord geven.

Met het standaard windows knip tool kunt u eenvoudig plaatjes van het scherm maken.
Screenshots kunnen gemakkelijk geupload worden bij https://postimages.org/
De verkregen URL kan dan geplakt worden in de dialoog met de knop 'Andere media invoegen'

Maar fijn dat gij de moeite neemt om mij te verwittigen van de fout. Activatie sleutel ging naar de verkeerde map.

De nieuwe en aan gepaste versie wordt binnenkort geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...