Ga naar inhoud

Windows 11 pro voorinstallatie

Aanbevolen Berichten

Hallo,

Ik heb al vele malen geprobeerd om de laatste versie van Windows 11 te installeren op mijn nieuwe desktop , maar iedere keer na installatie begint de ellende,ga als volgt te werk:

installatie vanaf usb gaat volgens plan , meteen automatisch geactiveerd.

Daarna begin ik met de drivers van Intell en de 5070ti, en dan gaat het fout, meteen na de (automatische) herstart meteen de melding dat mijn Windows 11 geactiveerd moet worden, zie bijgaande afbeeldingen voor details.Heeft dit al iemand aan de hand gehad, of weet hier een oplossing voor.

MSI Z890 TOMAHAWK WIFI(DDR5)

RTX5070ti 16GB MSI Shadow

RAM DDR5 (6000)32GB

Bij voorbaat dank voor de eventuele reacties.Elaas krijg ik geen url ingevoerd dus hier de beschrijving

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, nondindaeng zei:

Hallo,

Ik heb al vele malen geprobeerd om de laatste versie van Windows 11 te installeren op mijn nieuwe desktop , maar iedere keer na installatie begint de ellende,ga als volgt te werk:

Daarna begin ik met de drivers van Intell en de 5070ti, en dan gaat het fout, meteen na de (automatische) herstart meteen de melding dat mijn Windows 11 geactiveerd moet worden, zie bijgaande afbeeldingen voor details.Heeft dit al iemand aan de hand gehad, of weet hier een oplossing voor.

MSI Z890 TOMAHAWK WIFI(DDR5)

RTX5070ti 16GB MSI Shadow

RAM DDR5 (6000)32GB

Bij voorbaat dank voor de eventuele reacties.Elaas krijg ik geen url ingevoerd dus hier de beschrijving

Je kan wel afbeeldingen mee sturen zie afbeeldingVraag.thumb.png.42d4d323679ad5ca1cc623e487d56322.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, nondindaeng zei:

Hallo,

Daarna begin ik met de drivers van Intell en de 5070ti, en dan gaat het fout, meteen na de (automatische) herstart meteen de melding dat mijn Windows 11 geactiveerd moet worden, 

Hallo beste @nondindaeng,

Als de Windows versie eenmaal geïnstalleerd is en geactiveerd, maar na het installeren van diverse drivers de activatie kennelijk weer verdwijnt, is het misschien de moeite waard om te proberen dan alsnog de activatie opnieuw te doen door even de Windows & Office HWID Ohook Activator 3.11 te downloaden en daarmee de activatie te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack
 Share

• Nieuwe aanmaken...