jacoba Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden (aangepast) is het mogelijk om davincistudio 21-1 te plaatsen unattended aub ik kan de update wel laden vanuit studio 21-04 maar is natuurlijk niet bruikbaar ben dan de reg kwijt ik hoop dat het lukt want staan voor mij handige tools en fx bij de update mijn dank zal weer groots zijn 🙂 9 uur geleden aangepast door jacoba Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden @jacoba wordt aan gewerkt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden @jacoba staat hier voor je klaar https://softtrack.live/software-ua/33126-blackmagic-design-davinci-resolve-studio-211-multilingual.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedup the Master Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Laatste keer dat ik hem maak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacoba Geplaatst 3 uur geleden Auteur Share Geplaatst 3 uur geleden ik ga hem gauw installen bv mijn dank en weer perfect moest alleen ff 21-04 eerst verwijderen maar draait als een tierelier 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen Berichten
Log in om te reageren
Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen
Login met de gegevens die u gebruikt bij softtrack